سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان بیماری شقاق مقعدی با لیزر

 

 بیماری شقاق مقعدی با دو روش جراحی سنتی و جراحی با لیزر قابل درمان است. در این مقاله شما را با روش درمان شقاق مقعدی با لیزر به وسیله لیزر آشنا می کنیم. در روش جراحی شقاق مقعدی با لیزر، نیازی به بستری شدن و بی هوشی بیمار نیست. بیمار سرپایی بدون درد و خونریزی روش های قدیمی، جراحی و درمان می شود. بیمار روز عمل با لیزر، اگر مشکل خاصی نداشته باشد مرخص می شود. بیمار فردای عمل با لیزر، کارهای عادی خود می تواند انجام دهد. در روش درمان شقاق مقعدی با لیزر بیمار احتیاجی به مراقبت ویژه، استراحت مطلق و پانسمان ندارد. پس از جراحی با لیزر درد تمام می شود. درد اجابت مزاج پس از عمل، در این روش وجود ندارد. درمان بیمار با روش لیزر نسبت به سایر روش های جراحی کم هزینه است  .

روش عمل شقاق مقعدی با لیزر

در جراحی شقاق مقعدی با لیزر، ابتدا دریچه مقعد را شل می کنند. زخم و ترک مقعد به وسیله اشعه لیزر ترمیم و برداشته می شود. این عمل را پزشک متخصص باید انجام دهد. عمل شقاق مقعدی با لیزر عمل ساده ای است. باید توجه داشته باشید در این عمل ساده اگر پزشک تخصص کافی این کار را نداشته باشد، بیمار دچار بی اختیاری مدفوع و گاز می شود.

مراقبت های بعد از جراحی شقاق مقعدی با لیزر

در روش های عمل جراحی سنتی، جراحی با بی هوشی و تیغ جراحی انجام می شود. در روش عمل جراحی سنتی بر اثر استفاده از تیغ جراحی، بیمار دچار خونریزی و درد زیاد می شود. بیمار پس از جراحی سنتی می بایست استراحت مطلق داشته باشد. برای جلوگیری از خونریزی و عفونت مقعد پس از جراحی، هر روز زخم باید ضدعفونی و پانسمان تعویض شود. درمان شقاقبا روش لیزر بیمار کمتر از 1 ساعت سلامت خود را به دست می آورد.

  • جلوگیری از اسهال مزمن و یبوست
  • استفاده از داروهای تجویز شده پزشک
  • رعایت رژیم غذایی پر فیبر

مشخصات کلنیک مناسب برای جراحی با لیزر بیمار شقاق مقعدی

در کنار تخصص پزشک جراح، کلنیک عمل جراحی نیز مهم است. کلینیکی که برای مداوای بیماری شقاق مقعدی با لیزر انتخاب می کنید، می بایست کلنیک دارای مشخصات زیر باشد.

  • تجهیزات پیشرفته
  • پزشکان متخصص و با تجربه
  • کادر مجرب و متعهد
  • محیط آرام